Check This Out Babe!

Sunday 12 October 2014

Syukran Rezeki Bulan Oktober!!

Alhamdulillah..

Bertuahnya bulan ni kerana aku mendapat rezeki yang walaupun simple tapi bermakna. Almaklumlah aku ni jarang sekali menghantar penyertaan atau join any giveaway yang dianjurkan oleh blogger lain. Ini yang bersemangat nak aktif dalam dunia blog..poyo je kan.Sebenarnya as mother of two (twins) dan berkerjaya, kekangan masa memang mencemburui aku.Apapun bersyukur kerana rezeki dengan izinNya.

Oklah..memula sekali aku nak announce tara!!!!!!!!

Contest BeautifulNara



Tengok wayang dengan Abang Nara cerita The Book of Life.Boleh jumpa Abang Nara yang famous amos tu..Thank you so much.

the book of life



Giveaway 2014 Mialiana.com


Aku nombor 178 anyway thank you ZafirahZarrae as sponsored giveaway. Terima kasih buat mialiana juga kerana menganjurkan aktiviti ni.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...