Check This Out Babe!

Monday 6 January 2014

Selamat Tahun Baru-Hidup Ini Adalah Ujian

Assalamualaikum

Selamat Tahun Baru!!!

So apa cita-cita dan azam korang pada tahun baru ni?Aku rasa macam sama jek cuma perlukan improvement dari segi rohani dan jasmani.Apapun aku berharap azam dan perancangan korang semua terlaksana pada tahun sebelum ini.
Aku bermohon agar tahun ini kita semua mendapat kekuatan dalam mengharungi kehidupan.Buat sahabat yang aku sayangi, maafkan aku kerana pergi meninggalkan korang tanpa kata-kata (office lama) kerana nanti aku tak sampai hati meninggalkan kenangan pahit iaitu menangis meraung.Heheh..

Sebenarnya pembukaan tahun 2014 pun dah memberi impak yang besar dalam hidup aku iaitu ujian separa rohani dan mental.Is it a bad things?Hopefully it is not,it's just a beginning to achieve successful and happy forever.It's a complicated phrase to share and tell here.

Waever pun, tahniah buat anak saudaraku kerana berjaya masuk ke asrama.Aku masih berhutang dengan dia hadiah iaitu kasut sukan.Almaklumlah dia masuk ke asrama sekolah sukan.Hopefully berjaya dengan cita-citanya untuk menjadi pemain bolasepak ke peringkat antarabngasa.Ni cita-cita poksu dia yang tak tercapai akalnya untuk menjadi pemain bolasepak.

Then,skang aku telah memulakan tugas di Putrajaya.Masih dalam kejutan budaya untuk membiasakan diri di pejabat baru.I'm alone..huwahuaa...missing my old friends anyway.Sometimes i just wanna cry..cos I'm feel not alive.Ada macam tu...why I'm so sad?Cos there are too many memories with them..ups and downs.. To Farah..akak rindukan awak..(sebak dah ni)

Anyway picture tak dapat diletakkan di sini kerana..tak sempat nak upload..

Note:
YA ALLAH..aku memohon pencerahan dan perjalanan hidup yang lebih baik dan sempurna bersama keluargaku yang tersayang,kebahagiaan di dunia dan akhirat.Aku memohon agar segala ujian yang kau berikan diringankan dan berilah aku kekuatan dan kesabaran dalam mengharunginya masa kini dan mendatang.


JOM MAKAN ALFALFA SHAKLEE...


Antara kelebihan dan khasiat Alfalfa untuk lelaki dan wanita
  1. Dikatakan tumbuhan terbaik yang mengandungi segala zat keperluan harian
  2. Melegakan sakit sendi dan belakang.
  3. Menghilangkan kelesuan dan tekanan.
  4. Memberi kelegaan semasa haid (untuk wanita).
  5. Merawat arthitis
  6. Bagus untuk elergi dan ekzema
  7. Merawat athma
  8. Mencuci usus bagi membuang toksik
  9. Mencuci buah pinggang dan merawat kencing kotor
  10. Meneutralkan asid dalam badan
  11. Merawat masalah keputihan pada wanita (untuk wanita).
  12. Membesar dan menegangkan payudara (untuk wanita).
  13. Bertindak seperti kacip fatimah kepada para isteri (untuk wanita).
  14. Memulihkan urat selepas bersalin (untuk wanita).
  15. Membantu masalah penghadaman dan pencernaan
  16. Meningkatkan stamina seorang suami
  17. Melegakan sembelit
  18. Membuang angin dalam badan
  19. Milk booster

Jika berminat boleh hubungi saya wassap/sms 0192562460

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...