Check This Out Babe!

Tuesday 10 September 2013

Semoga Tenang Menjawab Soalan UPSR

Assalamualaikum

Rata-rata ibu bapa begitu cuak dan risau yang anak-anak mereka akan menduduki peperiksaan.Ada yang sanggup ambil cuti bagi tujuan memberi semangat pada anak-anak mereka.Ibu bapa sekarang memang sangat peka pembelajaran anak-anak sekarang.Mungkin kerana banyak saingan kot.Tapi berbeza zaman aku,mak memang tahu nak periksa tapi takdelaa amik cuti..heheh(sebab dia surirumah). Tapi aku sebenarnya tak sedar sangat aku kena exam UPSR.Seingat aku ada juga ambik kelas tuition Bahasa Inggeris dan Matematik.Masa tu memang tak cemerlang pun exam UPSR aku..kategori otak lembab dan pemalas..tu ler aku baru sedar,mesti sebab banyak sangat makan jajan atau chekedis.

Buat anak buah aku Hidayat dan Faiq..moksu doakan kalian dapat menjawap soalan UPSR dengan baik..kalau korang dapat cemerlang,nanti moksu belanja..huhu..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...