Check This Out Babe!

Wednesday 18 September 2013

Misteri Panggilan Telefon Jam 12 Malam

 Malam tadi aku dah tido-tido ayam..twins dah tido dengan nyenyaknya selepas pekena sedas dua botol susu.Aku memang susa nak tido selagi husband aku tak pulang.Malam tadi dia kuar jumpa member urusan keje.Takpela..nak buat camne..redhalaa dan usaha untuk mencari rezeki.

Jam telah menunjukkan 12 lebih, aku rasalah..sebab aku pun dah dizzy jek nak lelap. Tetiba aku mendapat panggilan telefon..siapa yang telefon memalam buta ni.Kalau zaman bujang memang lewat malam time bergayutan dengan boifren..

Then rupanya my beloved besfren blogger Ezza Sim has called my phone. She sang a song for me.."Happy Birthday to me' dengan Si Eila adik pompuan bongsu dia...Aku terblur kejap..ingat momok mana yang telefon.Tekujat mak..terharu juga..Tqvm dear..Dalam apa jua keadaan jauh dan dekat kita tetap sama dan bersaudara. She is my ears and even she is annoying..hahhaha...tapi aku tetap sayang ko.Sila jaga kesihatan ko bebaik.

Happy birthday to me..dah tua pun aku..sobs sobs..
Tiada kata yang dapat aku ucapkan sebenarnya.Kat FB memang ramai wish dan tak terbalas.Aku amat hargai doa kalian semua,moga Allah merahmati kalian semua..love u all.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...