Check This Out Babe!

Monday 30 September 2013

Le Jus Atasi Masalah Cramp Kaki dan Sakit Badanku

Assalamualaikum






Aku kerap mengalami sakit badan, bisa-bisa dan bahu especially bahu kanan.Sure tertekan sebab penat dan stress tak hingat.Akibat banyak menaip, tangan kanan aku sering kebas.Nak pi urut memang tak sempat.Selain itu aku alami sakit lutut sebab banyak sangat berjalan.Maklumlah exercise tak ingat dari komuter seberang jambatan di Bank Negara ke opis..setiap hari.Berapa tahun dah aku berjalan..risau masalah lutut macam bos aku.Tahap dah kene cucuk lutut.Takutnye...

Setiap pagi bangun dari tido, betis aku memang cramp.Simpul biawak buaya semua ada..sampai nak nangis bila bangun tidur.Hish..banyaknya penyakit aku.Terasa makin berusia..huwahuwa..maklumlaa dah 30an.

Adalagi..aku masalah period pain..kekadangler sakit.Pinggang semua sakit..waduh..inilah masalah penyakit wanita.Gastrik aku memang kategori teruk gak dan aku masalah sembelit..teruknya aku..banyak penyakit.

Ok,aku nak share produk orang Malaysia.Buat kajian sendiri dari Mardi dan sentuhan ilmu dari Dr Ashaari.Alhamdulillah...aku dikenalkan oleh Dr Ashaari dan rakanku mengenai produk ni.Research diorang memakan belanja 3juta..Terbuntang mataku bila Dr Ashaari explain.Ok Dr..saya cuba..ngeee...

Alhamdulillah..setelah aku mencuba jus ni yang memang rasanya sedap..kategori ala2 Monavie tapi jus ni disesuaikan dengan body orang Asia yang banyak makan rempah-rempah.Kandungannya memang sebahagian dari makanan sunnah Nabi SAW.Ada kurma, madu,habastussauda.

Selain itu wanita yang mengalami endometriosis,cyst,fibroid ada baiknya cuba dahulu,jadi tak perlu nak operate..huhu..aku pernah operate dan cukup seksa menahan luka..

Aku terkesima dengan pokok dukung anak, ingat lagi aku duk kutip pokok ni, di laman rumah mak aku.Rebus dan minum..orang tua kata elok untuk kesuburan dan masalah wanita.Oklaa disebabkan semua ni ada dan harga berpatutan dengan fungsi yang superb ni..aku memang rekomen pada sesiapa yang ada masalah seperti di bawah.Kencing manis dan darah tinggi amat sesuai sekali..tak perlu kita nak racun diri dengan dadah..huhu

Bagi wanita yang mahu badan mantap,kurang lemak dan masalah tenaga amat sesuai minum.Suami pasti sayang..

Kelebihan Le Jus Z3 Marketing

Cervical Cancer & Prostate / Anemia / Increase Metabolism / Sharpen Vision / Corals / Diabetes / High Blood Pressure / High Cholesterol / GOUT / Heart Disease / Cancer / Back Pain / The sinew nerve / Joint Pain / Disease Skin / Fatigue Fatigue / Stroke / sinus / Asthma / piles / Kidney / muscle cramps / being young / Increase Immune & Energy Inward / Digestion Problems (Gastric & Constipation)
http://www.z3marketing.com/lejus.html

Sesiapa yang berminat sila hubungi En Jamalulail 012-2506197 (recommended by Rose Ghafar) or you can email me mawarbiruairlaut@gmail.com if need this products

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...