Check This Out Babe!

Wednesday 21 August 2013

Twins Anti Sosial


Inilah akibatnya kalau sorang satu Ipad dan Galaxy Tab.Ni semua salah kami...huhu salahkan diri sendiri.Aku pernah cakap dengan suami aku, see..anak kita dah leka dengan gadget ni semua especially Upin Ipin dan main game Pau. Pandai cakap aku2, betul betul betul dan haaaaaaa...tak puasa ye......Husband aku kata..dia beli untuk diri dia..Amboi..semua benda dia nak guna..Xbox360, PS3..maklumlah dia hantu game.

Namun ada juga manfaatnya, twins pandai baca doa berbuka puasa, doa makan, alif baa ta, menyanyi dan menari.Apapun kita perlu pantau anak-anak kita closely.Aku akan pastikan sehari beberapa jam sahaja main gadget ni semua.Aku risau kalau diorang ni rabun sebab asyik menatap gadget tu jek...

p/s:pernah si kakak tido kul 1 pagi sebab kusyuk tengok Upin Ipin




1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...