Check This Out Babe!

Friday 30 August 2013

Blogger Kini Jadi MUA dan tukang jahit

As salam..

Aktiviti ni dah lama terpendam dan terenap dalam sanubari. Aku ni blogger yang agak-agak suam kuku ada hati nak share aktiviti yang agak lama.Maklumlah sejak ada twins ni aktiviti semua terpaksa diperlahankan.
Ok..anywhere dah lama belajar make up since 2007 yang setakat basic..then aku ada attend kelas lagi Basic to Advance..

At this moment aku make up untuk attend function saja.Soon bila masa dah stabil aku akan mula make up untuk bertunang,photoshoot dan wedding...Walau camnepun masih banyak lagi ilmu yang perlu digali.

Menjahit manik pada baju banyak pada baju sendiri saja ye..hahaha..baju orang lain setakat yang simple-simple aku boleh buat.Sebabnya..hehe twins akan kaco dan teraburkan manik..pastu aku akan suruh diorang kutip satu-satu.Aritu menjahit pun diorang dah sibuk nak menjahit juga..takpelaa..nak belajar kan..ppfftt

Disebabkan kekangan masa,aku jahit mana yang sempat saja. Inilah warna baju raya kami sekeluarga.



Comel tak Kak Ton


Double comel tak kak ton..hasil touch up muka sendiri dan birasku semasa raya.Both of us baju peplum hasil idea sendiri.



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...