Check This Out Babe!

Wednesday 17 October 2012

Safee Sali Gagah dan Dahagakan Tenaga

Assalamualaikum

Hebat betul Safee Sali dah jadi model untuk produk Avon.Aku pun terpesona dan terkesima dengan haruman terbaru dari Avon ni.Senang cerita kalau lelaki yang pakai ni,kita pun rasa bersemangat dan membara membuak-buak.Baunya seakan-akan perfume Boss or CK..aku tak sure tapi memang sedap baunya.Yang pasti kena sesuai dengan bau badan lelaki tersebut.Tapi memang best sebab..cik abang pun dah mencuba..semangat sikit dia nak pi kerja..takdelaa bau lelaki busyuk.

Sesiapa yang nak mencuba dapatkan di Avon..or kalau tak jadi ahli boleh gunakan ID aku 4980663 (Rosmawati Abd Ghafar). Tapi kalau nak order dari aku pun boleh juga..hanya RM69.00 75ml dan tambah RM7.00 untuk kos poslaju.


Centre Action Eau de Toilette Spray

RM69.00

1 comment:

  1. owh ada dgr dia jd duta avon...
    hebat2...


    baca ni dari saya,

    If MSw > MSB, the distribution of population in EB follows cluster design.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...