Check This Out Babe!

Wednesday 10 October 2012

Petua Yang BerAnak Kecil

Aku tak ingat kat mana dapat tips ni sebab secara tiba-tiba terjumpa dalam perut komputer aku.So bagi yang ada anak-anak kecil perlu beringat, baby yang meragam dan menangis boleh nampak tapi mereka ni tak tahu nak bagitau yang diorang takut bila ternampak.

Baru-baru ini cucu sedara aku ternampak 'sesuatu' di dapur rumah.Masa tu kebetulan nak pergi ambil diapers adiknya.Bila dia maklumkan kepada papanya nampak 'sesuatu' terus ketakutan.Kadang-kadang mereka ni ada 6th sense.Kelebihan masing-masing.Apa yang penting dalam rumah kita perlu di'pagari' dengan surah-surah Rukyah atau Al-Baqarah.

So far, twins memang kadang-kadang ada juga meragam..aku fikir positif diorang ni penat.Tapi kadang-kadang tak mustahil kita perlu percaya.Di sekeliling kita memang 'ada'.Maklumlah suka 'menyinggah' dan minat pada kita.


p/s:Orang sekarang ni kena saka dan sihir masih wujud lagi..apapun perlu ada pendinding.Paling ditakuti adalah SANTAU..

p/s:Kadang-kadang twins menangis time 3 pagi tapi mata tertutup..mimpi apa ye?Mau susu..(positif)


4 comments:

  1. Salam kenal dr kak Nurul dan follow sini.
    Bagus tips2 nie.

    ReplyDelete
  2. Benda-benda mistik memang menakutkan apa lagi kita bukan dari jenis yg pandai. Nak mencari penyembuhnya dah satu hal..

    ReplyDelete
  3. thanks kongsi info ye.. mmg berguna untuk anak kecik mcm saya ni

    ReplyDelete
  4. beringat sebelum kena lebih baik.. ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...