Check This Out Babe!

Tuesday 18 September 2012

Happy Birthday To Me!!Getting Older


Assalamualaikum

Today is Tuesday 18-9-2012. The exactly day I was born in Batu Pahat. I'm getting older now with  numbers 33.Many thanks for all wishes and doa from all frens especially in FBians.
It's just a numbers and I was thinking what is my achievements in life for myself and family also especially for Him.It's just a number to us and remember that we're getting older and older.

Hakikatnya aku masih sedih dengan keadaan aku dan masih tidak berpuashati..sampai bila ye..Namun aku bersyukur Allah sayangkan aku kerana itu Dia temukan aku dengan ramai rakan baru yang menghargaiku.Aku perlu berubah dan mengubah.Oh Allah!Apalah salahku kerana Kau uji bermacam-macam lagi untuk ku mengecapi kejayaan dan kebahagiaan.Aku tahu Kau sayangkan aku kerana itu Dia uji aku dengan kehidupan yang penuh dengan warna-warni.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...