Check This Out Babe!

Saturday 21 July 2012

Salam Ramadhan

Assalamualaikum

Pagi tadi korang sahur apa?Jam 4.00 pagi hubby dah kejutkan aku.Eh itu jam loceng aku kul 4.00pg. Rupanya jam hubby aku 4.30 pagi dia dah kejutkan aku.Lauk yang sangat sempoi aku buat,maklumlah pagi-pagi masak dan makan memang agak kureng sikit.Tapi oleh kerana untuk mendapatkan berkat dan pahala bulan puasa kita sebagai isteri kena bangun. Si kembar memang tidur lagi, tapi lepas subuh tu pepahamler aku tidur balik.


First day puasa memang aku kena cuba bertahan sebab gastrik.Gastrik jadi penyebab aku  selalu gagal habiskan tempoh masa berpuasa.tapi kali ini Alhmadulillah aku dah separuh hari...sebab aku makan spirulina. Memang spirulina dapat kurangkan asid dalam perut.Guys if nak beli spirulina aku suggest Elken.(Nak beli bagitau aku..boleh dapat harga special==>sempat lagi promote)


Apapun aku harap Ramadhan kali ini memberi sesuatu kebahagiaan dan kesejahteraan buat diri dan keluarga.Dengan kehadiran bulan Ramadhan inilah dapat membentuk jiwa dan peribadi yang baik.Mengapa?Kerana kita berpuasa semua perkara mulut,hati dan menjadi punca dosa kita. apapun kita kena BERSABAR sepanjang berpuasa.


Minta maaf ye...eh..bulan Ramadhan je ke kena minta maaf..:)



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...