Check This Out Babe!

Tuesday 24 July 2012

Kepada Rakan Bloggers Wanita/Lelaki:Special PriceTupperware!

Assalamualaikum

Aku penggemar Tupperware.Macam mana agaknya aku boleh tersuka guna Tupperware ni?Mak aku memang dah gunakan produk Tupperware ni sejak aku kecik lagi.Kat rumah kami memang Tupperware je.Aku ni kononnya nak menyambung warisan mak aku.Sebenarnya aku prefer gunakan Tupperware sebab tahan lama,selamat,kalau  rosak boleh ganti.Kalau kena geget dengan lipas/cicak/tikus..harap maf.Awal-awal kena reject.Aku suka Tupperware ni bila kita susun kat kabinet dan peti sejuk cantik, kemas dan teratur.

Sesiapa yang follow blog saya boleh dapatkan harga tupperware hingga 20% .

Tarikh tutup sehingga hujung bulan Julai ini!

Cepat order!Sila berikan kod no. then email ke mawarbiruairlaut@gmail.com



Siapa baru kahwin tu boleh beli 1 set

Ada kek yang sedap.


 Dulu saya ada set ni tapi warna lain, hijau/merah

Sesiapa nak buat doorgift sempena raya/ramadhan pun boleh.Ada kurma


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...