Check This Out Babe!

Monday 16 April 2012

Lepak di Grand Lexis Port Dickson (Part 1)

Assalamualaikum

Hari sabtu yang lalu aku bercuti ke Port Dickson bersama mak dan akak ipar aku. Kami menginap di Grand Lexis Port Dickson. Check in jam 3 petang dan cuaca dari rumah aku mendung serta gerimis. Risau gak kalau hujan sebab agak perlahan pergerakan kami dan maklumler ada anak kecik.Hebat tak dalam kereta Altis kami seramai 9 orang termasuk driver. Nampak gaya kena beli MPV ni..

 Akak ipar dan nephew aku duk depan

 Kami duk berhimpit..tapi nak ke Port Dickson bukan jauh pun

Munirah sempat pose gedik

Dia mengantuk sebenarnya

Mairah dengan puting 

Sebaik kami check in dapatkan kunci..opss..aku tak cerita lagi rate bilik di Grand Lexis memang boleh tahan harganya. Satu malam around RM800 (maksima including tax etc). Kami menginap di Garden Pool di mana dalam bilik ada swimming pool. Actually di balkoni ada garden sikit and pool. So korang nak bogel pun boleh dalam tu takde orang nak skodeng pun.
Banyak betul barang kitorang, baik bawak almari

Mak jadi model jap

Si kembar ni lupa buka kasut pula

Mulalah si kembar mengemas

Model toilet

Pantang nampak meja

Complete bath rob, pool towel etc. Selipar tu aku dah rembat sekali..bayar mahal kan hotel ni..
cam jakun jek..

Sabun mandi pun brand Crabtree & Evelyn



Kami tak lunch lagi time tu, tapi siap masak-masak dari rumah.Sebab hubby aku kata kat situ makan sure tak best, makan kat restoran luar pun bukannya berbaloi.Kami siap bawa rice cooker.Masak lauk pauk yang patut.Akak ipar aku kata kita kan picnic.Memang betul-betul picnic dalam rumah..ehehe..kan best kalau aku wat rumah camni..masak makan mandi tido...amboi...

To be continued.....................

3 comments:

  1. menarik betul tempat ni cuma mahal juga rate dia.

    ReplyDelete
  2. salam. kak..time chechkin reramai tue pihak hotel ade tanye x? ker akk selamba jer..hihi. sbb sy ingt nk checkin reramai mcm nie gak.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. checkin jek..tak pernah pun diorang tanya,cuma tanya no plat kete je.bayar memahal bilik pun besar,majoriti yg datang sana mcm kami..betul2 berkampung..bawak je extra toto..periuk nasi etc.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...