Check This Out Babe!

Wednesday 28 March 2012

Aku Perlu Pakai Purdah

Assalamualaikum

Bukan aku nak kata diri aku ni bagus dan baik. Aku bukanlah bidadari dan tuan puteri Kerajaan Bertendang.Aku manusia biasa saja yang masih banyak kekurangan. Aku bersyukur kerana ramai menyayangiku.Keluargaku dan anak-anak dan ibuku terchenta.

Sebenarnya aku rasa stress kerana dibayangi dengan seorang lelaki eh sorang ke..bukan sorang tapi dua orang.Eh..bukan 3 orang ke?Ke 4 orang..Gila ramai lelaki kejar kau Ros..Ko jangan perasan bagus sangat.Aku tau...aku tak bagus banyak kelemahan dan banyak dosa..huhuhu

Lelaki 1
Kenal di train, dia sampai boleh katakan kat aku.Setiap hari saya tunggu awak naik train pergi dan balik.Minggu ni baru sekali je bertemu. Adoii..aku kenal mamat ni masa tunggu train.Orang kan ramai..aku ni peramah, kira borak tak kira tua muda, kakak adik.Tak expect lak mamat ni terlajak camtu.Bila sampai steyen n berjalan ke opis, dia pun jalan sama ke opis dia (pastu dia ke arah lain ler naik LRT), sanggup jalan slow nak tunggu aku.Kerap ajak ngedate...Pasni aku kena naik train lain masa n coach.

Lelaki 2
Dia dah kawin dan suami orang.Aku memang lama larikan diri dari dia.Tapi dia dapat cari aku, suddenly datang ke opis (bukan jumpa aku n berurusan dengan orang lain).Dia adalah ex-classmate aku.Meluahkan yang dia nyesal tak luahkan suka dan sayangkan aku.Sampai sekarang dia masih cintakan aku, dan kata nak hidup dengan aku (weng ke dia ni).Dia kata hidup ni tak adil untuk dia, sebab dia cintakan aku dan dia takde peluang nak jelaskan kat aku cinta kat aku.Cinta itu buta..Hakikatnya kita dah kawin dan tiada jodoh..redhaler.Aku taknak contact dia langsung, tapi wait n see dia boleh cari aku sampai lubang cacing.Dia pernah kata dia nak culik aku bawak aku kat tempat orang taktau.Kalau aku hilang, korang jadi saksi k.

Moral of the story, kena burukkan diri..ni ke kesan aku makan vco dan collagen.Eheh..takdelah..ngarut je, tu sampingan untuk kita gebu, flawless dan menarik.Untuk suami je ye bagi yang dah kawin, bagi yang belum kawin tu nak pasang body lantak korangler.Apapun..Perlu Ke Aku Pakai Purdah.


Credit:Google





2 comments:

  1. errr... pakai purdah utk elak dikesan / dicam atau apa? hehehehehe.. yg pasti pakai purdah bukan utk burukkan diri.. tp kalau kerana melihat wajah kita tu boleh mendatangkan keburukkan adalah lebih baik pakai purdah.. wallahualam.. hehehe

    ReplyDelete
  2. hehe pakai purdah utk kebaikkan..takde lelaki leh nampak..isk2..payah tu

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...