Check This Out Babe!

Monday 20 February 2012

Project Fast Track Jadi Projek Landas Laju

Assalamualaikum

Inilah masalahnya kalau orang tak faham dalam bidang pembinaan atau dikatakan bukan dalam bidang teknikal.Aku dengar di radio, kerajaan mahu membuat pembinaan sekolah secara 'fast track' (projek fast  track) di Sabah dan Sarawak dengan kaedah IBS (adik-adik cari sendiri terms ini ye..).

Aku nak gelak besar gak,agak-agakler kalau nak translate pun..aku ingat Landas Laju tu projek LRT ke MRT ke..senang sikit aku nak pi kerja. Rupanya Projek Landas Laju tu translation dari Project Fast Track.

Cakapler Projek SEGERA!(Bukan meggie segera ye)



p/s:Aku dengar ada orang translate baju melayu 'cekak musang' jadi 'fox band'.Cintailah bahasa..:)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...