Check This Out Babe!

Monday 9 January 2012

Semakin tua semakin menjadi perangainya

Assalamualaikum

Lama juga aku tak tulis entri.

Pertama =>aku takde mood

Kedua=>banyak sangat nak tulis tapi otak serabut taktau yang mana

Ketiga=>aku risau

Aku sebenarnya marah dan geram dengan seorang hamba Allah yang maksud namanya pun 'Kekasih Allah'
Aku tengok perangainya makin melampau bila umurnya semakin bertambah.kategori nak pencen jugalah.Selama ini aku sabar saja perangainya dan aku memang tak pernah 'kurang ajar' dengan hamba begini.Aku marah sebab perangai dia melampau yang amat Nauzubillah..
Aku harap 'makcik' ni berubah dan mendapat hidayat dari Allah.Aku tak kisah dengan diri kau lepas ni.Lantakler..pepandai kau jaga diri, jangan nak ungkit-ungkit hal lalu.Sebenarnya kau takut dengan bayang-bayang kau sendiri.Kau tahu diri kau yang banyak buat silap,tapi kau nak menafikan dan memburuk-burukkan diri orang lain termasuk semua keluarga.Mentang-mentang kau berharta tapi kena ingat,harta kau tu duniawi jek,walaupun kau dah pergi haji tapi perangai cam hampas..tak guna..sebab perangai tak berubah juga.
Aku harap aku bukan tergolong seperti kau..aku sebenarnya menjaga maruah dan kebenaran.Kau kena ingat..kau senang pun kerana Allah..Dia beri rezeki pada kau.Allah boleh tarik nikmat kau bila-bila saja.
Aku tak kisah kau nak interpret aku ni apa..tapi kau kena sedar kau berada di mana.Aku tak kisah pun pasal kau dan tak pelik dengan diri kau, sebab ramai pun tak suka dengan perangai jelek kau.

p/s:Lepas ni aku tak ingin nak ambil tahu pasal kau..aku hormatkan kau sekarang cuma kerana ada 'Dia' yang hidupkan aku sampai sekarang.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...