Check This Out Babe!

Thursday 12 January 2012

Ramai nak jadi macam Yuna/Najwa Latiff

Assalamualaikum





Akak-akak kat office bercerita tentang anak-anak mereka.

Akak 1: 'Anak saya mintak belikan gitar, tapi saya lebih suka anak saya belajar saja'

Akak 2: 'Anak saya siap suruh saya try main gitar, sakit jari bila mencuba'

Ini anak-anak zaman moden, artis dah jadi idola.

p/s:Nak jadi artis kena juga ada qualification, sekurang-kurangnya bila dah kurang glamour boleh cari sumber pendapatan lain.Tak semua artis hidup senang.Kais pagi makan pagi...

p/s 2:dengar cerita Najwa Latiff ni student sekolah menengah aku di Batu Pahat, lahir tahun 1995 (time tu aku baru form 4==>tua rupanya aku,wajar dipanggil auntie dah)

3 comments:

  1. em... btl ank2 skang ni cpt tul terpengaruh dgn dunia glamour kan...

    ReplyDelete
  2. yelah ros,dia sekolah tigs la..

    ReplyDelete
  3. erm... sbb itu yg mereka lihat setiap.. anak2 terlalu terdedah kpd dunia hiburan...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...