Check This Out Babe!

Wednesday 25 January 2012

I'm Sick and Tired Of Being Your Puppet

Assalamualaikum

Sickening and irritating...arghh!!Aku sakit hati dan masalah dengan hati.Sebenarnya aku geram dengan manusia ni sebab tindakan dia, banyak perancangan aku tergendala.Penat aku rangka schedule dan aktiviti tiba-tiba ada manusia ni interframe nak buat itu ini.Aku benci dengan orang yang suka kacau rancangan aku.Lebih-lebih lagi melibatkan hal keluarga.

Aku boleh lagi bertolak ansur kalau dia nak cancel or reschedule aktiviti dia, tapi jangan susahkan perancangan orang lain.Kalau aku boleh follow kau..kenapa kau tak bole nak respect hidup aku!!
Maaf memang aku marah dengan manusia yang selfish macam ini.ooo yer ini bukan pasal hubby aku yer, tapi orang lain yang menyebabkan perancangan aku dan keluarga kacau bilau.

Bila nak kerja siap cepat, sedap-sedap minta aku selesaikan..ingat aku ni apa..puppet.Kau boleh nak adjust dan gerakkan ikut suka kau...Adoii...pening layan orang macam ni.

Kalau macam ni lah sakit jantung aku dibuatnya.Sorry my bloggers frens terpaksa membaca omongan kosong aku.
 
Source:Google,Fotosearch

Aku sangat geram....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...