Check This Out Babe!

Monday 19 December 2011

Wedding Invitation at His Church;Congrats Dr Jan

Assalamualaikum

This morning i felt really and super stress because my 2nd bos has transferred to another department.She is very kind  and care about others.Why she is very important to me..because she's my mentor.Miss her so much lar..Sebenarnya, banyak lagi benda nak belajar dari dia,dia tak kedekut ilmu dan seorang emak/kakak yang baik.She's good listener.Aku rasa kehilangan sekarang..

Oklah..sebenarnya aku nak ucapkan tahniah buat seorang sahabat iaitu Dr Jan, dia lecturer dari Universiti Malaysia Sabah.I got invitation from her this 31 Dec. Walaupun dia beragama Kristian tetapi hati dia baik dan menghormati agama dan bangsa lain.Dia pun banyak membantu aku mencari jurnal masa dia tengah belajar PhD di UK.Aku banyak utang sama dia..nak belanja dia makan pun tak sempat-sempat lagi.Walaupun dia sibuk, dia sanggup meluangkan masa untuk aku..We like to talk and arguing banyak perkara termasuk masalah negara..di samping masing-masing berbincang menyiapkan thesis heheh.Anyway Dr Jan..kalau takde aral I'll come to your wedding ceremony.

p/s:Dia kata tengahari jemputan kawan-kawan Islam dan makanan HALAL,kalau malam tak HALAL.Nak tak nak kena datang tengahri jugalah..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...