Check This Out Babe!

Wednesday 17 August 2011

Pemenang Blogwalking With Rosniena




Congratulation to Queen Teratai.She's the fastest and the winner for 'Blogwalking With Rosniena'.Other bloggers are encouraged to join but,because of the time constraints maybe they are might not have time to join.It's ok..i dun mind about that..Actually, I am really buzy lately.Too many paperwork to do and attending meetings.

Actually she has got same purposed with me..Blogging and sharing experience actually..everybody has their own life,happiness, sadness and together means with family and friends.

Paling tersentuh sekali page beliau adalah tentang entri Ajaibnya Tangan Ibu Kasihnya Ibu..Sobs..teringat mak kat kampung.Mak..adik balik wekend ni tau,buka puasa sesama.Walau aku dah kahwin, mak tetap dihati.Sobs sobs..(Menitis airmata aku)

Read this link:
http://queenofbutterfly.blogspot.com/2011/07/ajaibnya-tangan-ibu-kasihnya-ibu.html

Ok, let's us blogwalking her blog.What is her blog specialities:


keistimewaan blog saya.....

Nak kata istimewa sangat tak adalah sebab rasanya lebih kurang sama aje macam blog-blog yang lain... Aku punya cara yang tersendiri mengendalikan blog aku ni dan tujuan aku berblog pun bukanlah bertujuan untuk mengejar traffik atau side income... Berblog memang seikhlas hati hanya untuk berbicara tentang MY LIFETIME STORY TO SHARE WITH..... sesiapa yang sudi membaca blog aku nie... seperti yang tertera diheader aku tula... Yang pasti aku tak bercerita pasal retis-retis ni dan ada sikit-sikit info semasa yang aku selitkan... Tu jela... tak ada yang istimewa pun... AKU CUMA NAK MENCARI RAKAN YANG SUDI BERKONGSI RASA.... (^----^)

p/s: tu jela cik niena..... :)

1 comment:

  1. uhuk... terbatuk sikit... terharu queen tau sbb niena review blog queen... Thanx so much... Support each other.. x slhkan? thanx again!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...