Check This Out Babe!

Wednesday 17 August 2011

Giveaway duit Raya Dari Jepun :)

Salam..
Wah!..menarik bangat join giveaway dari blog ni.Memandangkan aku mata duitan sekejap, aku pun nak join giveaway beliau.Actually aku suka kumpul duit buat koleksi.Manalah tahu rezeki aku dapat duit jepun ni..boleh tambahkan lagi koleksi aku.




Ok..macamana nak join giveaway ni?

1:Jadi follower frommetoyou
2.Buat tajuk entri Giveaway duit Raya Dari Jepun :)
3.Coppy banner duit tu then link ke entri giveaway
4.Tinggalkan link entri dan email kamu
5.Tarikh tutup 16 September 2011


p/s:Kalau annouce 18 September pemenangnya adalah....kan best.. (tarikh lahir aku)

2 comments:

  1. Thanks ye sudi join^^

    wah besdey 18 ye..nak wish lama lg tu..hee..anyway good luck :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...