Check This Out Babe!

Friday 12 August 2011

Blogwalking With Rosniena

Assalamualaikum

Release stress!!Take five sekejap sebab otak aku agak letih (maklumlah puasa) menyiapkan kerja yang memang tak pernah habis.Sampai mati kerja tak akan habis.Pantang clear sikit meja aku dengan kes-kes dan masalah rumah tangga (oopss aku bukan lawyer), mesti ada kes masuk lagi.Nak buat macam mana itu adalah tanggungjawab aku kepada negara khususnya. Siapa nak minta advice boleh aja..(bukan masalah rumah tangga-tu kena rujuk pakar/pejabat kadi), tapi berkenaan contract administration.Yup..I'm involved construction industry and knowledgeable about contract.Expert ke?

Okla..sekarang ni aku nak release otak aku yang agak tepu dengan 'Blogwalking'.So siapa yang nak join blogwalking bersama (sambil-sambil promote barang dalam blog kamu) jom join segmen aku ye.

Letak gambar (dalam blog kamu) kat sebelah ni dan link ke page ni
Tajuk: Blogwalking with Rosniena
Paste ur url di entri ini 
dan terangkan sikit keistimewaan blog kamu..
Siapa yang 1st (cepat) join entri ni, aku akan bagi HADIAH misteri + bloglist aku (bukan ciuman)
Tempoh yang aku beri until 5.00 petang ni.

5 comments:

  1. cik niena.. saya join eh....

    http://queenofbutterfly.blogspot.com/2011/08/blogwalking-with-rosniena.html

    ReplyDelete
  2. sorry...a bit late huh?
    my entry..welcome...
    http://anisa-mylife.blogspot.com/2011/08/speaks.html

    ReplyDelete
  3. tahniah semua..please give me ur email k

    ReplyDelete
  4. email: queenteratai@gmail.com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...