Check This Out Babe!

Thursday 11 August 2011

Alamak..umur aku 30an tapi umur fizikal 40an


Assalamualaikum 



Semalam aku pergi menyinggah kat tempat sorang staff office aku.Dia sekarang ni tengah diet sebab nak cantik dan muda selain untuk kesihatan.Dia ada membeli alat penimbang elektronik brand OMRON.Aku pun menyibuk timbang berat badan aku..Alamak..berat sudah naik dari 45kg (anak dara) kepada 55kg (mak dara).Then alat penimbang tu boleh mengukur lemak/otot dalam badan.Boleh dikatakan serba boleh.Then akak tu bagitau umur fizikal aku 41 tahun berbanding umur sebenar aku tahun ini 32 tahun (tak lama lagi...).Beza 9 tahun jugalah dan nampak gayanya aku perlu berusaha memudakan fizikal aku sekurang-kurangnya 5 tahun.Itu boleh dikatakan kategori ideal jugakler..Maklumlah..makcik ni dah banyak sakit sana sini.Antara tips yang boleh meremajakan tubuh anda ialah..menjaga pemakanan seperti makan sayur dan buah-buahan ORGANIK, bersenam dan cukup rehat. Nasib baik aku makan food supplement sikit.Baru-baru ini, aku dan hubby pun dah mulakan program makan sayur dan buah-buahan segera organik. nak tahu apa dia..




Byoung dari Zhulian

Siapa yang tak suka dan malas makan sayur dan buah-buahan boleh minum.Sambil tu boleh juga berdiet, kerana ia memang mengenyangkan. Kelebihan dia macam-macam ada antaranya buang toksin dalam badan kita (sesuai sangat untuk orang susah nak buang air besar/kecik),muka berjerawat (yelah toksin banyak kat usus) dan tak cukup tenaga batin..hahahha. So far, memang sesuai untuk aku sekeluarga yang sangat aktif.By the way, product ni ada jaminan 1mill USD.So if anything happen with u, u'll get paid from Zhulian.

p/s:Nasib baik makan,kalau tak mungkin umur fizikal 20 tahun macam akak opis..huhuh..cam nenekler aku..




1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...