Check This Out Babe!

Thursday 21 July 2011

Panggilan Telefon Yang Dibenci..

Baru sekejap tadi aku menerima panggilan telefon dan mengatakan dia adalah dari travel agency.She mentioned that she want to offer privilege card to me but to customer who got an active credit cards.I HATE THAT!!
Listening to her voice, hati aku dah berbulu..bila dia mention boleh saya tahu credit card apa yang cik guna?visa or mastercard.?(Ceh ni mesti nak suruh aku bayar through the phone ler ni..it's unsecured!!)
Aku memang ban calls begini, dun ever trust and dealing with these peoples.Last monday, aku pergi Bank Negara and ada dimaklumkan jangan sesekali menerima apa-apa panggilan dari company yang tak sepatutnya, minta your credit card number or tempoh sah card credit.VERY VERY DANGEROUS.If u really want to get any service or buy something better FACE TO FACE.


Melainkan kalau korang shopping online, boleh transfer to 3rd party and ada rekod dari bank.If bagi credit card number , habislah duit kad korang tu.Kalau ada RM30,000, tak ke naya kena bayar kat bank.Tak pasal kene blacklist or CTOS.CCRIS you all pun cacat maka tak boleh nak buat loans.

Lesson learnt: dun you ever trust people easily through the phone calls.

5 comments:

  1. betul.. jangan layan.. kalau dilayan silap2 kita terkena.. dah tepuk dahi.. menyesal pun tak guna dah masa tu..

    ReplyDelete
  2. betul tu,selalu dapat panggilan camni..nak jual produk tapi cakap pusing-pusing

    ReplyDelete
  3. sebab belajar dari pengalaman taknak percaya..lagipun membazir jek

    ReplyDelete
  4. bagus tindakkan anda , usah di layan biar lah dorang nak marah ke apa janji kita bukan salah seorang dari magsa mereka..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...