Check This Out Babe!

Monday 25 July 2011

Dia Takut Ditahan ISA Kerana Blog oleh hh @ HasrulHassan [HH]

Salam,

Tak sangka Hasrul Hassan singgah ke blog aku yang tak seberapa ni. Aku join segmen "Aku Blogger Baru La Bang!!" kelolaan beliau.Maklumlah masih mentah menulis blog.

Tiba-tiba datang rajin aku nak menambah entri hari ini. Ini yang dinamakan semangat berkawan alam maya atau sokongan moral dari mereka. Kebetulan sekarang ni, pejabatku sunyi sepi dan staf ramai berkursus.Saja je nak tunjuk rajin buat kerja (sambil-sambil tu aku menyiapkan report).


Anyway thanks to HH or Bangku Kosong kerana sudi melawat blogku.  Begitu juga terima kasih kepada rakan-rakan blogger yang lain . HAPPY BLOGGING and I Will Follow U!! Muahss..(ciuman untuk wanita je tau..)


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...